Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Główna-Czytelnia
(1)
Autor
Buck Andrzej (1953- )
(1)
Chamera-Nowak Agnieszka (1968- )
(1)
Jaskowska Bożena
(1)
Kamińska Joanna (bibliotekoznawca)
(1)
Kotlarek Dawid (1978- )
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Biblioteki
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Centralny Urząd Wydawnictw, Przemysłu Graficznego i Księgarstwa
(1)
Edytorstwo
(1)
Księgarstwo
(1)
Marketing
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Trzecie miejsce (socjologia)
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Encyklopedia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 191)
Tytuł równoległy: A book and stalinism : the Central Office of Publishing, Graphic Industry and Bookselling, and its role in shaping the publishing and bookselling movement in Poland 1951-1956.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002.2/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didacticts, Practice ; 187)
Wydawca według strony redakcyjnej. Na stronie tytułowej poprzednia nazwa wydawcy.
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadczy jej stała obecność na konferencjach naukowych oraz znacząca i stale rosnąca liczba publikacji z tego zakresu. Jest ona także uwzględniona w ofercie dydaktycznej większości placówek kształcących bibliotekarzy. Implikuje to proces pojawiania się nowego słownictwa oraz adaptowania terminów z zakresu organizacji i zarządzania do potrzeb bibliotekoznawstwa. Niniejsza publikacja stanowi próbę wypełnienia tej luki. Adresowana jest do pracowników naukowych, kierowników i pracowników bibliotek oraz studentów, którzy spotykają się na co dzień z wieloma koncepcjami i pojęciami z zakresu zarządzania i marketingu bibliotecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej